چشم انداز و راهبرد: چشم انداز و راهبرد یکی از فرآیندهای الگوی مدیریت ارتباط با مشتری است که در این پژوهش با مجموعه امتیازی که خبرگان بانک سینا به زیرفرآیندهای یک تا ۲۳ می دهند، سنجیده می شود.
معماری داده، اطلاعات و دانش: یکی از فرآیندهای الگوی مدیریت ارتباط با مشتری است که در این پژوهش با مجموعه امتیازی که خبرگان بانک سینا به زیرفرآیندهای ۲۴ تا ۳۴ می دهند، سنجیده می شود و توسعه می یابد.
معماری فرآیند: یکی از فرآیندهای الگوی مدیریت ارتباط با مشتری است که در این پژوهش با مجموعه امتیازی که خبرگان بانک سینا به زیرفرآیندهای ۳۵ تا ۶۰ می دهند، سنجیده می شود و توسعه می یابد.
معماری فناوری: یکی از فرآیندهای الگوی مدیریت ارتباط با مشتری است که در این پژوهش با مجموعه امتیازی که خبرگان بانک سینا به زیرفرآیندهای ۷۳ تا ۶۱ می دهند، سنجیده می شود و توسعه می یابد.
خلاصه فصل
همانطور که در این فصل بیان شد، موضوع این پژوهش توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری برای بانک سینا است که در شعب بانک سینا در شهر اصفهان مورد بررسی قرار گرفته است. برای این پژوهش سه هدف بیان گردید. همچنین قلمرو موضوعی، زمانی و مکانی پژوهش و کلید واژه ها ذکر گردیدند. هدف فصل اول مروری اجمالی بر پژوهش بوده و سعی بر آن داشته تا با مطالعه این فصل شناخت اولیه ای نسبت به پژوهش بدست آید. قابل ذکر است که این پژوهش دارای۵ فصل می باشد که فصل اول خلاصه ای از چهار فصل بعدی می باشد.
تعداد صفحه :۱۴۳
قیمت :۳۷۵۰۰ تومان
سایت های دیگر :
دانلود مقاله |
مقالات دانشگاهی |
دانلود مقاله |
- ۹۹/۰۲/۱۷